EN
Schedule: Mon-Fri 9 am-6 pm

Alpine course in the Carpathians

Price: 129 $
Duration: 4 days
Order tour
banner picture
Alpine course in the Carpathians

Alpine course in the Carpathians  - it's a winter trekking tour, where you can get basic skills for climbing the mountains of 1b-2b level of dificulty. The program includes theoretical studies and practical trainings,  ascent to Mount Pip Ivan or SmotrychAccommodation in Daraba-hostel: new 2-5-bed rooms. For participating in the tour physical shape, previous experience of trekking and equipment according to the list - are required.

During Alpine course you'll learn:

  • to move on the snow and ice slopes
  • to use crampons
  • to use ice axe
  • to work in rope-team
  • to tie the main knots
  • to climb up and down the steep slope, using different types of anchors
During theoretic discusions in the evenings we'll talk about:
  • equipment for winter climbing
  • safety precautions and rescuing during an avalanche 
  • belaying on glaciars and rescuing from the crack
  • terrain orientation, GPS and it's practical usage 
Participation in Alpine course will help you to feel comfortable climbing such a mountains as Montblanc, Kazbek and others. Also it is a great opportunity to test your equipment and to get ready to more difficult and interesting climbing tours.
But the Course doesn't give enough experience to go climbing by your own, we reccomend you using proffesional guides.

After passing of Alpine course participants get the Ceritificate

Include in the price
Price not includes
  • personal equipment rental

 

Time and meeting place for the tour

the meeting for the transfer to the rafting-camp "Rada Daraba" takes place at the railway station in Ivano-Frankivsk at 6 am, or in Vorokhta at 8 am. How to get to the tour?

Day 1

  • meeting the group at railway station in Ivano-Frankivsk/Vorokhta.
  • transfer to Daraba hostel, breakfast, accommodation in hostel
  • theory: how to walk along steep slopes and closed glaciers
  • lunch
  • theoretic study about knots, trekking technics and types of anchors
  • dinner

Day 2

  • breakfast
  • training climbing with the crampons, training with the conjunction, exercises with ice axe, lay-out of anchors, the snack-lunch by the way
  • dinner
  • theoretical studies about the equipment for climbing, appropriate clothes, avalanche, rescuing technics
  • evening tea

Day 3

  • breakfast
  • climbing to Smotrych or Pip Ivan Mount
  • snack-lunch by the way
  • studies on terrain orientation and usage of modern navigational equipment and software
  • dinner
  • free time

Day 4

  • breakfast
  • studies about how to find a man in the snow using a snow probe, an avalanche beeper, digging a victim from the snow
  • snack-lunch
  • ending the tour, transfer to Ivano-Frankivsk/Vorokhta.

Time and place of ending the tour

transfer from the rafting camp is planned at 2-3 p.m. Train tickets should be taken with depart from Vorokhta after 4 p.m., from Ivano-Frankivsk after 6 p.m. How to get back home?

Clothing and footwear:
  1. Winter shoes
  2. Thin functional trousers
  3. Winter pants
  4. Sucks
  5. Warm sweater
  6. Sweater
  7. Functional underwear
  8. Hat
  9. Underwear
  10. Warm gloves
  11. Light gloves
  12. Buff
  13. Raincoat
  14. Convenient every day clothes for hotel and city
  15. Water- and windproof gloves/mitten covers
  16. Wind jacket
  17. Slippers for the house
  18. Suitcase or backpack (hotel)
  19. Small backpack
  20. Ski poles
  21. Sunglasses
  22. Flashlight
  23. Thermos
  24. Hygiene products: toothbrush, paste, towel
  25. Personal first-aid kit
  26. Gaiters
Additional:
  1. Personal alpine equipment for alpine course
Information has not been added yet
avatar
manager
December 2017

 

Цьогорічний день народження був для мене особливим - я стала на один крок ближче до здійснення задуманого. Я отримала неповторний досвід зимового походу і купу знань для подальших сходжень. Раніше зимові походи мене лякали по визначенню, бо я боюся холоду і моя кров просто замерзає. Але на очі попалася інформація, що наш улюблений турклуб Тернопіль, з якими ми вже неодноразово сплавлялися на рафтах і навіть їздили у велопохід, організовують Альпсемінар і мене просто змусили зустрітися зі своїми страхами віч-на-віч. І одразу скажу, що вийшло просто АФІГЄТЬ! 
 Я не буду описувати в деталях все що ми робили (це можна подивитися в програмі семінару), просто поділюся моментами, які особисто для мене були найяскравішими.
 Найкрутішим звісно була атмосфера. Відчуття, що ніби потрапив в дитячий спортивний табір (він такий в моїй уяві): сніданок у 8-ій, цілий день на свіжому повітрі займаєшся фізичними вправами, після вечері приємно-корисні розмови і в 9 вже відбій, бо просто падаєш з ніг. Отже, чим же ми займалися.
  По-перше, ми проходили Лавинне навчання.
 Суть: відчути, що таке бути приваленим снігом, як реагувати і як шукати постраждалого.
Для себе я зрозуміла одне, якщо попадеш під лавину, то тобі гайки. Самому вибратися майже нереально. Сніг просто придавлює. Навіть пухляк створює міцний шар, який не продирявиш. Але надія завжди є, тому треба не здаватися. Щоб спробувати пробити сніг треба знати де поверхня (можна пустити слину: якщо затекло в ніс, то не пощастило – ти верх ногами, якщо потекло по підборіддю, то вихід зверху), бути у свідомості, мати не заблоковані руки і не панікувати. Кричати нема сенсу - сніг повністю приглушує голос.  В першу чергу треба спробувати розсунути сніг, щоб утворити повітряну камеру. Кажуть, що в таких умовах повітря вистачить максимум на 40 хвилин. Ну а потім рішуче з усіх сил намагатися рухатися в напрямку свободи.За цей час також можна сподіватися, що хтось тебе відкопає. Полегшують пошукову операцію біпери. Ми пробували 2 різні моделі, але обидві були якісь глючні. Тому мені здається, що біпер - це теж ще та мізерна надія. Щоб він допоміг, то треба щоб мінімум він був у постраждалого, а у пошукової команди на додачу ще й щуп та лопата. Біпер працює по принципу тепло-холодно, показує приблизну відстань і напрямок іншого біпера. Нас ці штуковини водили куди попало, а час-то йшов....Кажуть, що ніби самим оптимальним варіантом є лавинні рюкзаки, які надуваються як повітряна подушка, тримають на поверхні та не дають бути сильно приваленим снігом. Але своїми очима не бачила, руками не мацала, тому ствердити чи спростувати інформацію не можу.Тому найкраща рекомендація - це не сунутися в гори під час снігопаду чи непогоди та детально досліджувати маршрут на можливість сходження снігу. А якщо раптом почув чи побачив, що біда, то ТІКАЙ, тільки не вниз по руху хвилі, а по діагоналі.Семінар для нас був дуже корисний, бо ми приїхали зелені як весняна трава - амбіцій купа, а знань нуль. Основні вузли? Ні, не чули! Страхувальна станція? Про що ви взагалі говорите?!Але повернулися не те, щоб дуже розумні, але терміни нас хоч у паніку не вводять :-)Довгими зимовими вечорами ми в'язали вузли. Виявляється людська фантазія вже придумала понад 4000. Навіщо стільки?! Вже на першому десятку у нас голова пухла, але моторика рук класно розвивалася. :-)Насправді їх всі знати не обов'язково. Просто чим більше знаєш, тим ефективнішим буде рішення для якоїсь конкретної задачі.Є основні 4 категорії вузлів і мінімум одного представника з кожної треба знати як свої 5 пальців.
 
Петльові вузли: вісімка, провідник, австрійський провідник, булинь. Ці вузли використовуються для прив’язування до іншої мотузки або для організації самостраховки.
Схоплюючи вузли: прусик, австрійських, вузол бахмана. Вони в’яжуться за допомогою допоміжної маленької мотузки (прусик або репшнур) і використовуються для самостраховки при русі на мотузці вгору чи вниз.
Обв’язувальні вузли: грейвайн, зустрічний. Ці вузли в основному використовуються для зв’язування декільком мотузок між собою.
Спеціальні/допоміжні: контрольний, уіаа, вузол гарда.
 Також ми активно вчилися працювати в зв'язках. Бо як не крути, гори - це командна робота. Зв'язка - це подвійна сторона медалі: або врятоване життя, або підступна смерть. І в інтернеті дуже великі холівари, чого ж все таки від них більше: користі чи шкоди. Мені важко скласти свою думку навіть начитавшись купи джерел, бо власного досвіду бракує. Але що я знаю точно, так те, що зв'язка вчить відповідальності за себе та за своїх напарників,  терплячості та уважності. А ці навички ніколи не будуть зайвими в житті.
 Сніг, взагалі така підступна штука. То він пухкий, то гострий, як скло, то вологий і в'язкий. І кожен з цих станів вимагає особливої уваги і особливого спорядження. І треба розуміти, що сніг та походи в гори  - нероз'ємні речі, навіть влітку. Тому ми вчилися і ходити в кішках, і пересуватися за допомогою лідоруба, рухатися по перилам і робити станції страхування. В принципі в зимових походах лідоруб є основним інструментом для страхування. Якщо його правильно закопати, то він витримує ривок до 100 кг. Кожен з нас своїми власними руками робив пункти страхування, закапуючи лідоруб то вертикально, то горизонтально, то у вигляді хреста. Ми спеціально зривалися, щоб перевірити його надійність і скільки ж було радості від усвідомлення, що він таки тримає. :-)
  В принципі, на снігу, навіть якщо ти просто стоїш, в тебе має бути надійна опора, бо як не крути, зірватися - це неприємно, боляче, іноді і фатально.
  Справжньою забавкою було відпрацювання самозатримки при зриві. Починалося все банально: тебе неочікувано здьоргують вниз, а ти маєш зарубитися лідорубом. А закінчилося вже акробатичними трюками: ти маєш зарубитися зірвавшись зі схилу перекидом вперед або назад. :-) Реальну надійність страховки вдалося відчути завдяки спуску з четвертого поверху по зовнішній стіні. Бо коли тільки звішуєш ноги з вікна, то серце ховається в п’ятки і важко повірити, що якась мотузка тебе зможе втримати. І ось ти переборюєш страх, відриваєш п'яту точку і… майже нічого не змінюється. Ти просто по іншу сторону стіни і спокійно перебираючи ноги спускаєшся вниз. Ну і потім так само піднімаєшся. Ну не зовсім так само: за допомогою жумара, петлі і серйозних фізичних зусиль. :-)
 Дуже класно було, що всі знання були підкріпленні практикою. І навіть коли в останній день ми пішли на гору Близницю (1881 м), то так само ми йшли в кішках, у зв’язках, відтреновуючи ті ж самі перила і станції страхування. Шлях на Близницю був фантастичний. Холодний, вітряний, туманний. :-) Завдяки цим погодним умовам я зрозуміла, що ніяка зима мене не зламає, головне правильно підібрати одяг. І хоч видимість була мінімальна, але дух гір пробирав по повній. Це був перший крок на шляху великих підкорень!

Цьогорічний день народження був для мене особливим - я стала на один крок ближче до здійснення задуманого. Я отримала неповторний досвід зимового походу і купу знань для подальших сходжень. Раніше зимові походи мене лякали по визначенню, бо я боюся холоду і моя кров просто замерзає. Але на очі попалася інформація, що наш улюблений турклуб Тернопіль, з якими ми вже неодноразово сплавлялися на рафтах і навіть їздили у велопохід, організовують Альпсемінар і мене просто змусили зустрітися зі своїми страхами віч-на-віч. І одразу скажу, що вийшло просто АФІГЄТЬ! 
 Я не буду описувати в деталях все що ми робили (це можна подивитися в програмі семінару), просто поділюся моментами, які особисто для мене були найяскравішими.
 Найкрутішим звісно була атмосфера. Відчуття, що ніби потрапив в дитячий спортивний табір (він такий в моїй уяві): сніданок у 8-ій, цілий день на свіжому повітрі займаєшся фізичними вправами, після вечері приємно-корисні розмови і в 9 вже відбій, бо просто падаєш з ніг. Отже, чим же ми займалися.
  По-перше, ми проходили Лавинне навчання.
 Суть: відчути, що таке бути приваленим снігом, як реагувати і як шукати постраждалого.Для себе я зрозуміла одне, якщо попадеш під лавину, то тобі гайки. Самому вибратися майже нереально. Сніг просто придавлює. Навіть пухляк створює міцний шар, який не продирявиш. Але надія завжди є, тому треба не здаватися. Щоб спробувати пробити сніг треба знати де поверхня (можна пустити слину: якщо затекло в ніс, то не пощастило – ти верх ногами, якщо потекло по підборіддю, то вихід зверху), бути у свідомості, мати не заблоковані руки і не панікувати. Кричати нема сенсу - сніг повністю приглушує голос.  В першу чергу треба спробувати розсунути сніг, щоб утворити повітряну камеру. Кажуть, що в таких умовах повітря вистачить максимум на 40 хвилин. Ну а потім рішуче з усіх сил намагатися рухатися в напрямку свободи.За цей час також можна сподіватися, що хтось тебе відкопає. Полегшують пошукову операцію біпери. Ми пробували 2 різні моделі, але обидві були якісь глючні. Тому мені здається, що біпер - це теж ще та мізерна надія. Щоб він допоміг, то треба щоб мінімум він був у постраждалого, а у пошукової команди на додачу ще й щуп та лопата. Біпер працює по принципу тепло-холодно, показує приблизну відстань і напрямок іншого біпера. Нас ці штуковини водили куди попало, а час-то йшов....Кажуть, що ніби самим оптимальним варіантом є лавинні рюкзаки, які надуваються як повітряна подушка, тримають на поверхні та не дають бути сильно приваленим снігом. Але своїми очима не бачила, руками не мацала, тому ствердити чи спростувати інформацію не можу.Тому найкраща рекомендація - це не сунутися в гори під час снігопаду чи непогоди та детально досліджувати маршрут на можливість сходження снігу. А якщо раптом почув чи побачив, що біда, то ТІКАЙ, тільки не вниз по руху хвилі, а по діагоналі.Семінар для нас був дуже корисний, бо ми приїхали зелені як весняна трава - амбіцій купа, а знань нуль. Основні вузли? Ні, не чули! Страхувальна станція? Про що ви взагалі говорите?!Але повернулися не те, щоб дуже розумні, але терміни нас хоч у паніку не вводять :-)Довгими зимовими вечорами ми в'язали вузли. Виявляється людська фантазія вже придумала понад 4000. Навіщо стільки?! Вже на першому десятку у нас голова пухла, але моторика рук класно розвивалася. :-)Насправді їх всі знати не обов'язково. Просто чим більше знаєш, тим ефективнішим буде рішення для якоїсь конкретної задачі.Є основні 4 категорії вузлів і мінімум одного представника з кожної треба знати як свої 5 пальців.
 
Петльові вузли: вісімка, провідник, австрійський провідник, булинь. Ці вузли використовуються для прив’язування до іншої мотузки або для організації самостраховки.Схоплюючи вузли: прусик, австрійських, вузол бахмана. Вони в’яжуться за допомогою допоміжної маленької мотузки (прусик або репшнур) і використовуються для самостраховки при русі на мотузці вгору чи вниз.Обв’язувальні вузли: грейвайн, зустрічний. Ці вузли в основному використовуються для зв’язування декільком мотузок між собою.Спеціальні/допоміжні: контрольний, уіаа, вузол гарда. Також ми активно вчилися працювати в зв'язках. Бо як не крути, гори - це командна робота. Зв'язка - це подвійна сторона медалі: або врятоване життя, або підступна смерть. І в інтернеті дуже великі холівари, чого ж все таки від них більше: користі чи шкоди. Мені важко скласти свою думку навіть начитавшись купи джерел, бо власного досвіду бракує. Але що я знаю точно, так те, що зв'язка вчить відповідальності за себе та за своїх напарників,  терплячості та уважності. А ці навички ніколи не будуть зайвими в житті.
 Сніг, взагалі така підступна штука. То він пухкий, то гострий, як скло, то вологий і в'язкий. І кожен з цих станів вимагає особливої уваги і особливого спорядження. І треба розуміти, що сніг та походи в гори  - нероз'ємні речі, навіть влітку. Тому ми вчилися і ходити в кішках, і пересуватися за допомогою лідоруба, рухатися по перилам і робити станції страхування. В принципі в зимових походах лідоруб є основним інструментом для страхування. Якщо його правильно закопати, то він витримує ривок до 100 кг. Кожен з нас своїми власними руками робив пункти страхування, закапуючи лідоруб то вертикально, то горизонтально, то у вигляді хреста. Ми спеціально зривалися, щоб перевірити його надійність і скільки ж було радості від усвідомлення, що він таки тримає. :-)
  В принципі, на снігу, навіть якщо ти просто стоїш, в тебе має бути надійна опора, бо як не крути, зірватися - це неприємно, боляче, іноді і фатально.
  Справжньою забавкою було відпрацювання самозатримки при зриві. Починалося все банально: тебе неочікувано здьоргують вниз, а ти маєш зарубитися лідорубом. А закінчилося вже акробатичними трюками: ти маєш зарубитися зірвавшись зі схилу перекидом вперед або назад. :-) Реальну надійність страховки вдалося відчути завдяки спуску з четвертого поверху по зовнішній стіні. Бо коли тільки звішуєш ноги з вікна, то серце ховається в п’ятки і важко повірити, що якась мотузка тебе зможе втримати. І ось ти переборюєш страх, відриваєш п'яту точку і… майже нічого не змінюється. Ти просто по іншу сторону стіни і спокійно перебираючи ноги спускаєшся вниз. Ну і потім так само піднімаєшся. Ну не зовсім так само: за допомогою жумара, петлі і серйозних фізичних зусиль. :-)
 Дуже класно було, що всі знання були підкріпленні практикою. І навіть коли в останній день ми пішли на гору Близницю (1881 м), то так само ми йшли в кішках, у зв’язках, відтреновуючи ті ж самі перила і станції страхування. Шлях на Близницю був фантастичний. Холодний, вітряний, туманний. :-) Завдяки цим погодним умовам я зрозуміла, що ніяка зима мене не зламає, головне правильно підібрати одяг. І хоч видимість була мінімальна, але дух гір пробирав по повній. Це був перший крок на шляху великих підкорень!