UK
Розклад: Пн-Пт 9 - 18

Корпоративні розваги

 Естафети і ігри

Естафета (команди на швидкість): човниковий біг (парами, навприсядки, паровозиком, з яблуком на веслі, стрибки в мішках, біг на руках), змійка (передача кульок/яблук колоною – верхом, низом, боком, без рук…), перетягування канату і т.п.

Човниковий біг:

  1. човниковий біг по 2-є лікті зчеплені за спиною
  2. човниковий біг по 2-є 1 нога зв'язана з ногою сусіда
  3. човниковий біг паровозиком
  4. стрибки в мішках (назад бігом)
  5. човниковий біг – сидушка на веслі – хто більше сидушок перенесе

Кульки – хто надує більше кульок – за 1 хв

Колона:

  1. передача кульки верхом
  2. передача кульки низом
  3. передача сидушки колінами (в одну сторону)
  4. передача сидушки під пахвою (в дві сторони)
  5. передача яблука під шиєю

Шеренга – хід із з'язаними ногами:

(команди проходять по трасі по черзі – на час)

  1. три кроки прямо
  2. переступити 1-у сходинку
  3. три кроки вправо
  4. переступити 2-у сходинку
  5. три кроки вліво
  6. переступити 3-ю сходинку
  7. пройти під штангою

Перетягування канату

Живий столик – 4 учасники з кожної команди лягають одне одному на коліна – який столик довше простоїть

Сліпий лабіринт – один учасник йде по лабіринту з мотузки прокладеній по землі із зав’язаними учима, інші говорять куди йти. Проходять трасу 4 учасники від команди на швидкість

Жива ріка – учасники стають одне навпроти одного, утворюючи шеренгу. Перший лягає на руки і всі передають його з початку шеренги у кінець, в так кожен учасник. Яка команда першою пройде всю дистанцію

Ігри: рухливі і інтелектуальні ігри (в командах, або для всіх учасників) переспівка, «живий столик», смуга перешкод всліпу, смуга перешкод командна, живі фігури, гра з веслами, гра «навкарачки забери кульку в сусіда», вибивний, турнір з пляжного волейболу, і т.п.

Мотузковий етап

  • маятникова переправа
  • перехід по колоді
  • дюльферний спуск (якщо буде можливість організувати – скеля, будинок тощо)
  • павутинка
  • паралельна переправа

На етапах здійснюється нагляд інструкторів, забезпечуємо необхідним для проходження спорядженням.

Теренова гра. 

Це є рольова або сценарійна гра, яка відбувається на відкритому території за чіткими правилами. Перше,що потрібно для гри – це відповідна місцевість, або ж терен з дрімучими лісами, непрохідними болотами, полянами та річками.

Суть теренової гри полягає в наступному: всі люди діляться на 2 команди – сотні. На чолі сотні стоїть сотенний. Сюжети ігор можна модифікувати відповідно до конкретних потреб.

Прапор – головна цінність сотні, втрата якого означає програш в грі. Основна мета – забрати прапор супротивника і зберегти свій до завершення гри.

Щоб забрати прапор, необхідно подолати команду суперника. Для цього у кожного гравця на руці знаходиться символ життя – пов’язка. Зірвати пов’язку означає вбити супротивника. Життя  можна відновити за 15 хв, не раніше(треба добратись в точку відновлення життя).

«Третя сила»,  мета якої – внесення деструктиву в боротьбу між двома сотнями. Вона має меншу кількість учасників і грає за власними правилами, що не суперечать правилам гри. «Третя сила» може, як напади на обидві сотні, так і  вступати з кимось у  перемовини.

Устрій сотні. Для чіткої організації роботи всередині сотні існує сталий устрій. Командир,заступник командира сотні (бунчужний),начальник розвідки.стрільцями.  Заборонено На тереновій гри усім учасникам, спостерігачам, гостям та іншим присутнім забороняється розпивати алкогольні напої. При не дотриманні цих правил порушник негайно покидає гру.  

 Правила

  • Визначати, спільно з сотенними, керівний склад сотень перед початком гри;
  • Розподіляти учасників між сотнями перед початком гри;
  • Перебувати на всій території терену та перетинати його межі;
  • Знати місце розташування кожної з сотень;
  • Перебувати на місці таборування сотень в будь-який час;
  • Вносити корективи в правила гри безпосередньо під час проведення 

Права Спостерігача:

  • Перебувати на нарадах керівництва сотні;
  • Інші, необхідні для виконання своїх повноважень;

Обов’язки Спостерігача:

  • Слідкувати за дотриманнями учасниками правил гри;
  • Слідкувати за «життями» стрільців ( чіпляти і перевіряти пов’язки )
  • Постійно перебувати на місці таборування сотні;
  • Робити зауваження, обов’язкові до реагування, учасникам гри;
  • Не брати участі в боях;
  • Підраховувати бали за пов’язки «вбитих» стрільців з ворожої сотні;
  • Попереджати РВС про порушення правил гри;
  • Карати сотню штрафними балами за порушення правил гри;