UK
Розклад: Пн-Пт 9 - 18

Екстрім-гра: Гонки Андеграунд

Ціна: 540 грн
Тривалість: 1 день
Замовити тур
banner picture
Екстрім-гра: Гонки Андеграунд

Гонки Underground – 5 годинний екстремальний спелеоквест у печері Млинки
П’ять годин фізичного і психологічного навантаження у безперервному русі. 
Пересування у печері вимагає доброї фізичної підготовки, щоб протискатися у вузькі ходи і нірки, видиратися на кам’яні глиби, тримати рівновагу на хитких брилах, роклинюватися  усім тілом для подолання глибоких розщелин. Все це ми придобрили завданнями на кмітливість і вправність для всієї команди, в яких знадобляться і товаристський дух і сила і витривалість. 
Спробуйте – буде гаряче!


Включено у ціну
  • робота інструктора

  • квитки у печеру Млинки

  • прокат комбінезона і ліхтарика

  • ігровий реманент

Ціна не включає
Етапи гри

Тривалість гри: 5 годин.

Мінімальна кількість учасників: 5 чол.

У грі можуть брати участь як одна команда з 5-10 осіб, так і 3-4 команди. 

Завдання команди пройти весь маршрут за встановлений час і виконати всі завдання набравши якомога більше балів. Результати команди порівнюються із результатами інших команд, на основі чого: для гри кількох команд - визначається переможець ,  для гри однієї команди - присвоюється перехідний лідерський статус  (результати команд будуть розміщені у нас на сайті, лідерський статус буде переходити до найкращої з команд).

Опис етапів гри:

Учасники прибувають до Спелеохати, переодягаються у комбінезони і підходять до входу у печеру. На маршруті команду супроводжує інструктор, етапи учасники долають самостійно. Гра починається одразу із входу у печеру.

Світло Прометея – перехід зі свічками. Учасники рухаються  через вхідний лаз тримаючи в руці свічку. Маршрут проходить на ділянці з різкими спусками і підйомами, де потрібно підтримувати  і підсвічувати одне-одному, у вузьких лазах, де пройти можливо на ліктях і колінах, іноді по-пластунськи. 
Коментарі учасників: слід пам’ятати, що при різких рухах свічка може згаснути,  тому відстань між учасниками не має бути великою, щоб можна було вчасно відновити полум’я від свічки сусіда. В деяких місцях доводилось скупчуватись по троє-четверо – троє світять, один спускається/підіймається, бо потрібні всі свої ще й чиясь запасна рука… 

Нитка Аріадни – рух по нитці у абсолютній темряві. Команда підходить до закріпленої  на підлозі нитки і рухається по нитці у повній темряві. Маршрут проходить по лазу з кількома поворотами,  спусками і підйомами.
Коментарі учасників: це найтемніший і найголосніший етап. Втрату зору всі намагаються компенсувати гучними коментарями і м…ками. Постійно потрібно обмацувати все навкруги і остерігатися п’яток сусіда. Суцільна темрява мала б лякати, але у галасливому колективі зовсім не страшно… 

Перехід між етапами з подоланням Учбової розпори – тріщина шириною до метра , в деяких місцях, щоб перейти, потрібно діставати до однієї стіни руками, а до іншої - ногами.

Лазерне шоу - проведення лазерного променя по лабіринту використовуючи лазер  і дзеркала. Учасник з лазером фіксує його і передає промінь на перше дзеркало, це дзеркало потрібно повернути так, щоб потрапити на наступне дзеркало і так далі, з останнього дзеркала необхідно привести промінь у відмітку.
Коментарі учасників: спершу все здавалось просто, але коли почали, виявилось, що немає жодного в кого б страшенно не трусились руки. Перший промінь зловити найлегше, з кожним наступним заломленням це зробити стає все важче і важче. Найкраще в останні кілька секунд затримувати дихання…

Перехід між етапами з проходженням  Чортового горла – вузького лазу перекритого численним камінням з кількома поворотами, при проходженні яких здається, що тебе зав’язують у вузол.

Пекельний ковток – знайти і винесення воду з печерного важкодоступного озерця. Команда спершу знаходить печерне озерце,  у одному із кількох вертикальних спусків. Учасники набирають воду у пластикову чарку і переносять через вузький підйом, де необхідно лізти на животі вгору при цьому підтягуючись  і відштовхуючись  усім тілом, тому чарку доводиться нести у зубах. Води необхідно набрати у мірну ємність до певної позначки за встановлений час.

Коментар учасників: Наша команда довго не могла знайти озерце, а коли знайшли залишилось так мало часу, що встигли набрати воду лише по одному разу… 
Після першого учасника вода розхлюпалась і вихід став дуже слизьким, так що під кінець етапу ми були замучені, мокрі і брудні…

Перехід між етапами зі зворотнім проходженням Чортового горла і проходом Мустанга – колись тут треба було проповзати навколішках, тепер можна пройти пригнувшись.

Останній подих – прохід розпори з кулькою. Команда отримує по кульці і необхідно пронести її цілою  через розпору Фантазія – розпора названа так, бо щоб пройти її треби включити чинемало фантазії і використати всі частини тіла, для кульки ж залишаються лише зуби.
Коментар учасників:  з цього етапу учасники виходять без слів і без коментарів…

Перехід між етапами широкими приємними галереями, де можна згадати, що ти людина.

Орієнтування – перехід без супроводу інструктора з картою і збір маркерів. Маршрут проходить через галереї з багатьма відгалуженнями, у кожному з яких може бути захований маркер. Учасникам потрібно діяти згуртовано, оптимально розподілившись на тих, хто орієнтується по карті і тих хто шукає маркери.
Коментар учасників: розходились у відгалуження по двоє, далеко не відходили – вже за два повороти практично не було чути інших… швидко пройшли першу  частину, а далі заблукали – вивів інструктор після закінчення етапу :( … вже ближче до виходу почали впізнавати ходи! 

Закінчується етап орієнтування у вхідних залах, де на команду чекає останній етап Спелео-інтелект - вікторина на печерну тематику, тут будуть і прості запитання і загадки і задачі і ребуси.

Фініш. Вихід з печери. Підбиття підсумків. Нагородження.

Одяг та взуття:
  1. Одяг під комбінезон
  2. Взуття для печери
  3. Бандана/баф
  4. Рукавички
  5. Наколінники
  6. Тапочки для хатини
Додатково:
  1. Спальний комплект (спальник+килимок)
Особливості харчування

Ми приготуємо для вас страви з меню "Смачно".

Страви схожі на ті, які готують в спортивних походах: каші з м'ясом, перші страви, український борщ, салати або нарізка з сезонних овочів, багато печива.

Можна спробувати банош і куліш.

Ви маєте особливості харчування?

Попередьте заздалегідь менеджера з прийому замовлень та кухаря на турі. Ми можемо подати вам страву без вказаного інгридіента. Особливі продукти з вашого раціону рекомендуємо взяти з собою самостійно.

Для вегетаріанців зазвичай практикуємо подавати ті ж страви, що готуються для всіх, але без м'яса, з додатковою порцією сиру.

Подорож з дитиною та домашніми тваринами

Якщо ви їдете своєю групою, чи замовляєте індивідуальну екскурсію, ви можете брати з собою дитину вже з 6-ти річного віку. Програма екскурсії, та навантаження будуть підлаштовані під бажання, швидкість та витривалість маленьких туристів.

Якщо ж ви подорожуєте з дитиною самі, вас буде долучено в групу з іншими учасниками. В збірні групи приймаються діти віком від 14 років, у супроводі дорослого.

 Група рухатиметься за класичним маршрутом, у звичайному темпі.


Участь в турі з тваринами можлива тільки за умови, що тварина не заважатиме іншим учасникам туру, інструкторам, і не буде створювати перешкод для проведення туру.

Ви несете повну відповідальність за поведінку вашої тварини. 

У разі, якщо в результаті присутності тварини власник змушений відмовитися від частини програми туру, вартість невикористаних елементів не відшкодовується.

Комплектація груп

Є екскурсії до яких приєднується кілька груп у складі 1-2-х людей. Ці учасники підуть на екскурсію разом.

Якщо менеджер з прийому замовлень попереджує вас, що на екскурсія  буде у складі збірної групи, портрібно розуміти, що ваший та їхній рівень фізичної підготовки, швидкість руху по печері може відрізнятися.

Тож потрібно бути готовим до гнучкості щодо швидкості пересування групи, кількості та складності перешкод.

Стандартний маршрут за час екскурсії група пройде.

Якщо ж ви не хочете підлаштовуватись під інших учасників - замовляйте індивідуальну екскурсію. Для цього потрібно мінімум 6 осіб.

Також можна замовляти екскурсії на вихідні, тоді прїзджають групи до яких можна приєднатися. 

Якщо ви хочете сходити на екскурсію окремою групою менше 6 осіб, потрібно оплатити вартість екскурсій для 6 учасників.

Фізична підготовка і здоров'я

Екскурсія в печеру - це активне навантаження на організм, протягом в середньому трьох годин.

Перед спелеопоїздкою варто оцінити свою фізичну підготовку.

Перевірте чи можете ви: - 30 разів присісти - 5 разів відтиснутися від підлоги - пробігти 5 км в середньому за 30 хв - пролізти під стільцем на колінах. 

Якщо у вас клаустрофобія, страх темряви, чи хвороби не сумісні з активним відпочинком та спортом, вам варто відмовитися від відвідування печер.

Людям з зайвою вагою варто оцінити свою фізичну підготовку і готовність активно пересуватися ходами печер. Якщо ви, маючи зайву вагу, можете займатись активними видами відпочинку, грати рухливі ігри, не маєте серйозних проблем із диханням та серцебиттям тощо, швидше за все ви цілком спроможні пройти усі класичні екскурсійні маршрути. Все залежить від вашого бажання. Можливо, що вузькі місця або складніші перешкоди проходити буде дещо важче ніж іншим учасникам. Якщо ж проблеми із вагою створюють дискомфорт у повсякденному житті, від екскурсій в печеру Млинки варто відмовитись.

Перед екскурсією інструктор об'єктивно оцінить підготовку групи, та проведе її за оптимальним маршрутом. Інколи дуже складні перешкоди можна буде обійти. Інструктор орієнтується на середній темп групи, тож можливо вам потрібно буде докласти більше зусиль, ніж іншим учасникам групи.