Найчастіше вживані запитання про:
- Замовлення туру
- Як замовити тур?
Замовлення туру здійснюється електронною поштою. Для того, щоб забронювати участь у турі, потрібно в кінці опису програми бажаного туру натиснути кнопку «Замовити тур» та заповнити форму, вказавши своє ім’я та прізвище, контакти, кількість учасників та бажану дату. Впродовж доби менеджер надішле на Вашу електронну скриньку інформацію про можливість участі у вказані дати, наявність вільних місць, або ж запропонує альтернативні варіанти.
- Чи потрібна передоплата?
Свою участь у турі обов’язково потрібно підтвердити завдатком. Розмір завдатку становить 15% від вартості туру у звичайні дати та 30% - у святковий період (новорічні тури, травневі вихідні, тури на День Конституції і День Незалежності). Кошти потрібно переказати на наш розрахунковий рахунок у зручний для Вас спосіб платежу. Остаточний розрахунок відбувається на початку туру з керівником або інструктором.
- Як здійснити перерахунок коштів?
Перерахувати кошти можна на картковий рахунок в Райффайзен банк «Аваль», ПАТ «ПриватБанк», скориставшись платіжною системою WebMoney. Детальніше про переказ коштів читайте: Способи оплати.
- Яке я отримаю підтвердження про переказ завдатку?
Після здійснення переказу завдатку менеджер надішле на Вашу електронну скриньку квитанцію із зазначеною вартістю туру, сумою завдатку та залишком до сплати. Квитанцію потрібно взяти із собою на тур. Кінцевий розрахунок відбувається з інструктором.
- Чи повертаються кошти в разі відмови від участі в турі?
У разі відмови від участі в турі без поважних причин завдаток утримується на користь Турклубу.
- Якщо відмова від участі в турі відбувається із форс-мажорних або незалежних від мене причин?
В разі виникнення форс-мажорних обставин питання поверення завдатку обговорюється індивідуально.
- Чи можу я здійснити замовлення по телефону?
Якщо немає жодної можливості скористатись електронною формою замовлення, Ви можете зателефонувати до нас, дати менеджеру усну відповідь на питання анкети, і ми забронюємо необхідну кількість місць на бажаний тур.
- Які послуги входять у вартість туру?
Перелік послуг, що формує вартість туру, наведений в описі програми туру на сайті. Зазвичай для кожного туру це: робота інструкторів, прокат загального таборового спорядження, харчування та ночівля відповідно до програми, транспорт відповідно до програми, страхування.
- Чи входить страхування у вартість туру?
Вартість туру обов’язково включає в себе страхування від нещасних випадків та медичне страхування. ДЕтальніше про Страхування під час туру
- Чи можна під час туру відмовитись від частини програми і чи це вплине на вартість туру?
У разі часткової або ж повної відмови від послуг під час туру вартість туру не зменшується та не повертається.
- Я відправив запит на участь в турі, але не отримав відповіді. Що робити?
Можливо, фільтр вашої електронної пошти випадково міг позначити електронний лист як спам та відфільтрувати до відповідної папки. В такому випадку в першу чергу потрібно перевірити папки електронної пошти «Спам», «Масова розсилка», або ж інші, у які ваш поштовий клієнт зазвичай відправляє спам-листи. Якщо листа немає, то спробуйте зателефонувати до нас та поцікавитись, чи отримали ми ваш запит. Менеджер надасть вам усю необхідну інформацію.
- Чи можна приїхати на тур із домашніми тваринами (наприклад, собакою)?
Участь у турі із домашніми тваринами можлива лише за умови, що тварина не заважатиме іншим учасникам туру, інструкторам, не псуватиме спорядження Турклубу, та не створюватиме перешкод для проведення туру. Відповідальність за безпеку учасників туру та інших осіб несуть виключно власники тварини. В разі, якщо в результаті присутності тварини власник змушений відмовитись від частини програми туру, вартість невикористаних елементів не відшкодовується.
- Трансфер
- Як дістатись до місця початку туру?
Зазвичай зустріч із учасниками наших турів відбувається біля головного входу до залізничного вокзалу. Тому оптимально дістатись до місця зустрічі на потязі. У програмі кожного туру вказаний рекомендований потяг для прибуття на тур та повернення після закінчення туру.
- Як відбувається трансфер для організованих груп?
У програмі до кожного туру вказаний транспорт, який використовується для перевезення групи до місця старту туру. Зазвичай це мікроавтобуси класу не нижче Mercedes Sprinter. Зараз у зв'язку із впровадження нового потягу №457 Київ-Рахів вартість трансферу до місця початку туру/від місця не входить до вартості туру.
- Якщо я приїду власним транспортом, як це вплине на вартість туру?
Вартість туру в цьому випадку буде зменшена на суму, закладену для транспортування групи у вартість туру.
- Чи входить квиток на потяг у вартість туру? Чи можете забронювати для мене квитки на потяг?
Вартість квитка не входить у вартість туру. Турклуб не практикує інформування учасників про наявність вільних місць на потяг та бронювання квитків. Винятки можуть бути лише для іноземних громадян.
- Скільки їхати з Івано-Франківська/Яремче до рафтинг-табору?
Зазвичай на дорогу з Івано-Франківська до рафтинг табору (130 км) витрачається близько 3-х годин. Із Яремче до рафтинг-табору (60 км) витрачається близько 1,5 - 2 год часу.
- Як самому дістатись рафтинг-табору?
Читайте детальний опис, як дістатись до рафтинг-табору.
- Чи можу я приїхати на сплав по Дністру власним транспортом?
Зверніть увагу - старт та фініш сплавів Дністром відбувається у різних містах. Якщо Ви плануєте прибути на тур на власному транспорті, Вам буде потрібно самостійно подбати про стоянку авто, а також про трансфер від місця фінішу туру до місця стоянки автомобіля. Залишати транспорт у селах на березі Дністра, звідки безпосередньо стартуватиме сплав, не рекомендується у зв'язку із поганим сполученням громадським транспортом (автобуси можуть їздити один-два рази в день).
- Проживання
- Чи потрібно окремо оплачувати вартість намету?
Не потрібно, вартість намету завжди включена у вартість туру.
- Якщо я проживатиму у власному наметі?
В цьому випадку вартість туру буде зменшена на вартість використання намету. Але Ви зобов'язані попередити про бажання проживати у власному наметі менеджера із прийому замовлень не пізніше 5 днів до початку туру. Якщо Ви не проінформуєте вчасно про наявність власного намету, безпосередньо на турі: а) вартість туру не зміниться; б) у випадку походу в Карпати, коли усі речі знаходяться в рюкзаках учасників, Ви будете змушені нести розрахований на Вас загальний намет в своєму рюкзаку, без зменшення ваги загального спорядження, розподіленого порівну серед учасників.
- Чи можна взяти в прокат спальник або килимок?
Спальник, килимок, а також наплічник, гамаші-ліхтарики та інше спорядження, потрібне для участі в турах, можна взяти напрокат у Турклубі. Читайте детальніше про прокат спорядження.
- Харчування
- Додаткові послуги
- Система знижок та подарунків
- За яких умов можна отримати знижку на тур?
Знижку на тур можна отримати, скориставшись із діючих акцій або з дисконтної програми для постійних учасників турів. Заздалегідь спланувавши відпочинок, можна вчасно скористатись акцією та зекономити до 15% від вартості туру. Інформацію про діючі акції завжди можна отримати із регулярної щомісячної розсилки, або на сторінці Акції та знижки.
- Чи діє система знижок для постійних клієнтів?
Для постійних клієнтів наших турів Турклуб пропонує знижки: для тих, хто подорожує з нами вдруге - 5%, для тих, хто відпочиває з Турклубом втретє і більше - 10% знижки від вартості туру. Детальніше читайте: Акції та знижки
- Чи діють знижки для дітей?
Знижки для дітей діють лише на сплави рівнинними ріками: Дністром, Збручем, а також Південним Бугом. Для дітей до 6 років - знижка на тур 100%, до 12 років - 50%.
Також читайте відповіді на часті запитання про:
рафтинг на Черемоші
сплави по Дністру і Південному Бугу
походи в Карпати
екскурсії в печеру Млинки